Benefits of animal-Assisted interventions in preschool children: A systematic review3 de abril de 2024MOTIVATION AND GENDER EQUITY IN PHYSICAL EDUCATION. COULD HYBRIDIZATION OF PEDAGOGICAL MODELS HELP US? [EQUIDADE DE GÊNERO E MOTIVAÇÃO EM EDUCAÇÃO FÍSICA. PODERIA AJUDAR-NOS A HIBRIDAÇÃO DE MODELOS PEDAGÓGICOS?] [EQUIDAD DE GÉNERO Y MOTIVACIÓN EN EDUCACIÓN FÍSICA. ¿PODRÍA AYUDARNOS LA HÍBRIDACIÓN DE MODELOS PEDAGÓGICOS?]3 de abril de 2024 Published by Sistemas on 3 de abril de 2024 Categories Publicaciones Tags Share0 Sistemas Related posts1 de octubre de 2025The overlooked risk in drop jump protocols: higher body weight as a catalyst for increased muscle damageRead more29 de septiembre de 2025Do physical activity and sport contribute to sustainable development of our societies? Pilot implementation of the Ibero-American Indicators for Sport and Sustainable Development in BogotáRead more29 de septiembre de 2025Estimation of the burden of disease averted by leisure center membership across SpainRead more Deja una respuesta Cancelar la respuestaTu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *Comentario * Nombre * Correo electrónico * Web Guarda mi nombre, correo electrónico y web en este navegador para la próxima vez que comente.